//////

CAŁY SZEREG WIADOMOŚCI

Jeśli ktoś chce nauczyć się szczególnej teorii względności, co nie jest banalnym zadaniem, to przynajmniej wie, gdzie zacząć. Poza tym człowiek orientuje się, że istnieje cały szereg wiadomości, które nie są przydatne do osiągnięcia tego właśnie celu — już na początku nauki wiemy, że znajomość koniugacji francuskich czasowników nie będzie potrzebna. Tak więc w typowej sytuacji gdy chcemy studiować teorię, to wiemy, że będzie ona dotyczyć względnie określonego zestawu zagadnień oraz że będą miały w niej zastosowanie specyficzne procedury, umiejętności i wiedza podstawowa.Jednak nic z tego nie pasuje do normatywnej teorii edukacji. Mimo że teoria jest rzekomo o edukacji, to jej struktura jest taka, iż nie ma tam żadnych granic określających, co wchodzi w obręb teorii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *